tonheim Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hei Holder på å legge inn Floor og Room på mine enheter. Velger en enhet, og legger inne Floor og Room, og velger Done. Enhetene forsvant fra enhetslisten. Fant dem ved å velge Show All, og gikk inn på enheten igjen. Da ser jeg at på alle enheter jeg har valgt å gjøre dette på, hukes automatisk "Hide device from views", så man skjuler enheten... Er det en BUG eller hva er det som forårsaker dette?? mvh tonheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Batteri devicer i RFXCom får denne satt automatisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 .... men det kan man deaktivere hvis man vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonheim Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Den 02.12.2016 klokken 21.03, Moskus skrev: .... men det kan man deaktivere hvis man vil. Fortell! Hvordan? ;-) Forstår ikke hvorfor de skulle settes til skjult? Hvilken fordeler har det med en temperatursensor? Den 02.12.2016 klokken 9.14, Fermate skrev: Batteri devicer i RFXCom får denne satt automatisk Hvorfor? De er ikke skjult etter frørste gang jeg la dem inn, men blir det når jeg setter nytt room eller floor. Hva er fordelen med at den blir skjult? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Logikken er enkel: Du har ikke behov for å lese ut status før batteri-statusen er "Low". Selve innstillingen er i plugin'en et sted. Sjekk manualen hvis du er interesssert, eller bla i menyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.