Jump to content
  • Sign Up

Recommended Posts

Posted

Logger ikke RFXCOM-pluginet endringer på devices til Homeseer-loggen, slik Z-Wave-pluginet gjør? 

Har forsøkt å sette logging til 0, 1 og 2 i General-innstillingene, men uten suksess. Har forsøkt å Google meg fram til svaret, men finner ingen gode svar. På forhånd takk :)

(Ønsker å logge døgnets varmeste og kaldeste temperatur fra ulike temperatursensorer)

Skjermbilde 2021-04-05 kl. 15.24.29.png

Posted
Akkurat nå, Trash2000 skrev:

(Ønsker å logge døgnets varmeste og kaldeste temperatur fra ulike temperatursensorer)

Device History.

2 minutter siden, Trash2000 skrev:

Logger ikke RFXCOM-pluginet endringer på devices til Homeseer-loggen, slik Z-Wave-pluginet gjør? 

Det er vel mer en HomeSeer-funksjon. Har du fjernet "Do not log" fra device properties?

Posted
10 minutter siden, Moskus skrev:

Device History.

Det er vel mer en HomeSeer-funksjon. Har du fjernet "Do not log" fra device properties?

"Do not log" er ikke krysset av - derfor jeg stusset litt. Men kan jo være at Device History løser problemet enklere enn å scripe virtuelle devices basert på verdiene som skrives i console! :) Takk, @Moskus

Posted
2 minutter siden, Trash2000 skrev:

Men kan jo være at Device History løser problemet enklere enn å scripe virtuelle devices basert på verdiene som skrives i console!

Hehe, ja! Utvilsomt! ;)

• Like 1
Posted
15 timer siden, ZoRaC skrev:

I RFXCOM kan du legge til devicer for max/min direkte i plugin. Da håndterer den det selv. ;) 

Really? Wow, det har jeg ikke sett før. Tidligere var det kun for vindkast, men det er 7-8 år siden jeg satte det opp...

Posted
25 minutter siden, Moskus skrev:

Really? Wow, det har jeg ikke sett før. Tidligere var det kun for vindkast, men det er 7-8 år siden jeg satte det opp...

Jeg satte det opp for 5 år siden, det var der da i hvertfall. ;)