Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Salg av Fibaro røykvarsler


Norsk i Utlandet

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har gjordt en tabbe. Kjøpte 3 stk Fibaro røykvarslere modell FGSS-002 fra Kjell & Co i Sandvika. I følge bruksanvisningen på nettet er den Z-Wave kompatibel med 

US frekvenser 908.4 og 916 MHz. Så jeg tok sjansen og tok med meg 3 stykk til Canada. Dessverre for meg så virker det ikke med min Vera Plus.

Jeg har defor 3 stk Fibaro røykvarslere modell FGSS-002 til salgs. De er i perfekt stand. Aldri koblet opp eller montert.

 

Noen interesert??? 

 

Moderatormelding: Splittet ut i ny tråd. Vi har et egnet sted til kjøp og salg, og temaet hadde ikke noe nevneverdig med trådstarters opprinnelige spørsmål å gjøre.

Endret av Moskus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Norsk i Utlandet skrev:

Jeg bor i Canada, men jeg vil dekke frakt til Norge. Det får være "straffen" min for å ikke sjekke godt nok.

Jeg liker virkelig designet på Fibaro, men det hjelper ikke noe når frekvensen ikke funker med min Vera Plus.

 

Sendt melding på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.