kjetilkl Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg hadde et strømbrudd i går,og når jeg startet opp HS4 etterpå så klarer den ikke å nå noen Z-wave-noder. Alt starter fint, jeg har kontakt med UZB1, og alt virker - bortsett fra at den ikke klarer å sende kommandoer til nodene, de bare feiler med at nodene ikke kan nås (har forsøkt en connectivity-test også) Noen som har noen tips? - Har forsøkt google men finner mest ting relatert til at -en- node ikke kan nås. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aarpi3 Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg hadde et tilfelle der jeg ikke fikk kontakt med nodene tidligere i år.Det eneste jeg gjorde var å ta ut og sette tilbake z-wave pinnen.Jeg hadde også tilsynelatende kontakt med pinnen.Sent from my SM-G781B using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heggholmen Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Opplevd flere ganger selv, derfor anskaffet en liten UPS. Stort sett har løsningen for meg vært å bytte usb-port.Sent fra min motorola one zoom via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Skulle til å foreslå det @aarpi3 sier: Stopp plugin'en, trekk ut pinnen, sett den i igjen (av og til må det byttes USB-port), og start plugin igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetilkl Skrevet 9. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2021 Ja det gjorde susen det Takk for hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.