Jump to content
  • Sign Up
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Recommended Posts

• egronnes changed the title to Home Assistant på Lenovo veggfestet
  • 1 month later...
Posted

Den var lekker. Er det home assistant sammen med noe annet? Skjønner ikke hvordan du har fått til den blå delen med home assistant. Post gjerne mobilopsettet også, dette var veldig bra organisert. Mitt oppsett er veldig rotete i forhold, så jeg stjeler noen ideer fra deg :)

• 2 weeks later...
Posted
Kensko skrev (På 22.1.2022 den 14.18):

Den var lekker. Er det home assistant sammen med noe annet? Skjønner ikke hvordan du har fått til den blå delen med home assistant. Post gjerne mobilopsettet også, dette var veldig bra organisert. Mitt oppsett er veldig rotete i forhold, så jeg stjeler noen ideer fra deg :)

Stjel i vei. Sidemargen er DBuit sin https://github.com/DBuit/sidebar-card.

Nå får jeg ikke lagt ut bilder på grunn av en feil i forumet, men det kommer....

• Like 1
Posted
egronnes skrev (På 11.12.2021 den 14.18):

Etter alvorlig lang tid med unødvendig mye rot og stress på hjemskjermen, har jeg ryddet bort masse entiteter og knapper for å opprettholde en viss WAF. Nå er jeg og kona endelig fornøyd med oppsettet. Vi har ett separat oppsett for skjerm og mobil. Hvis interesse, kan jeg poste mobilversjonen. Dataene nede i venstre hjørne er strømpris inkl. avgifter og nettleie, forbruk nå (går til salg når solcellene gir plussverdi) og solcellenes effekt nå. 68,2 er strømkostnad til nå i dag.

577216066_Skjermbilde2021-12-11kl_14_07_44.thumb.png.f1c851807da2ec36887014b4dadaf975.png

Skjermbilde 2021-12-11 kl. 14.08.43.png

Skjermbilde 2021-12-11 kl. 14.08.11.png

Skjermbilde 2021-12-11 kl. 14.07.56.png

Skjermbilde 2021-12-11 kl. 14.07.27.png

Hva har du brukt for å lage plantegningen?