Fredrick Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hei, Har en single switch som har sluttet å oppdatere strømforbruk/effekt. Jeg har forsøkt å optimalisere den uten at det hjalp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Koblet av og på strømmen (sikringen) for å restarte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Sjekke at assosiasjoner fremdeles er riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2017 13 hours ago, ZoRaC said: Koblet av og på strømmen (sikringen) for å restarte den? Har ikke sjekket nei.. 2 hours ago, Moskus said: Sjekke at assosiasjoner fremdeles er riktig? Her er det vel noe rart ja. Fjerne endpoint og de andre gruppene? Kun ha Group 1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Et øyeblikk siden, Fredrick skrev: Her er det vel noe rart ja. Fjerne endpoint og de andre gruppene? Kun ha Group 1? Det hadde jeg gjort, ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2017 25 minutes ago, Moskus said: Det hadde jeg gjort, ja. Det ville du gjort lurt i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.