Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

[Løst] Gjøre om units, f.eks. Kroner til Lux


Tho

Anbefalte innlegg

Jeg bruker HomeKit, Homey , Starling hub og Homebridge. Hovedsakelig for å få inn alt jeg har inn i HomeKit. Det er rett og slett fordi jeg liker HomeKit grensesnittet best og så det enkelt for andre i familien å ha alt ett sted.

 

Jeg har fått inn alt jeg ønsker, det siste var nå at Tibber strømforbruket vises som lyssensor (lux) i HomeKit (Homebridge plugin). Jeg vil gjerne ha gjeldende kWt-pris også, gjerne som Lux.

Det bør vel å gå an å lage en virtuell device i HomeKit og en automation som tar tibberverdien og setter den inn i den virtuelle sensoren som lux. Det overstiger dessverre mine mentale og tekniske ferdigheter. Er det noen som har tips?

Endret av Tho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Tho endret tittelen til [Løst] Gjøre om units, f.eks. Kroner til Lux

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.