Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Søvndata fra Google Nest Hub


Decibel

Anbefalte innlegg

Jeg ser at Søvndataene fra Google Nest Hub kan være ganske så interessante, og kunne vært brukt til mye fin hjemmeautomasjon, dersom jeg hadde fått tak i de på en enkel måte.

Er det noen som har funnet en grei måte å få tak i disse dataene på?

Jeg tenker da må søvnmengde, hosting, snorking, søvnlengde osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn som hoster mye er sannsynligvis syke. Da er det f.eks greit å bli vekket litt tidligere, siden du kanskje må melde frafall på jobb, eller bruke ekstra tid på barna. 

Snorking vil jeg helst registrere for statistikken sin del. Kanskje finne en sammenheng mellom snorking og spise-tidspunkt, eller mengde søvn?

Søvnsensorene kan også brukes til å skru av TVn når man sovner, eller til å utsette alarmen dersom man har sovet dårlig?

Det å få en statistikk som viser sammenhengen mellom effektivitet og søvnmengde, er også interessant.

Barn har heller ikke dumt av en påminnelse dersom de blir liggende for lenge på sengen og lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.