Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HomeSeer tilpasninger


Odd

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg en smule på fargen som Back og Forward knappene i webgrensesnittet har.
Her er de røde ... på HomeSeer er de gule.

For meg er dette litt harry farger og har forsøkt å finne ut hvordan jeg får satt det til standard farge.
Vanligvis settes dette i headeren på siden med  <meta name="msapplication-navbutton-color" content="red">
, men ikke så lett å endre den her. Noen som har en ide om hvordan en skal få endret dette?

Endret av Odd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg årsaken ...
Ja, det er relatert til Internet Exsplorer.
Årsaken er at jeg drar siden ned på oppgavelinja og starter derfra.
Sløvt av meg og harry av Microsoft :)

Capture.JPG

Endret av Odd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting ...
Finnes det noen beskrivelse på hvordan en kan lage egne tema (skin) med CSS
Ser det ligger noen iconer som indikerer at dette er eller har vært mulig i katalogen "\html\images\black"

Jeg tenker da på selve web grensesnittet for HomeSeer.

Endret av Odd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Odd skrev:

Finnes det noen beskrivelse på hvordan en kan lage egne tema (skin) med CSS

Du kan legge endringer i "Custom.css" i \html\css-mappen. Disse endringer overstyrer "style.css".

 

Men hvordan du kan gjøre endringer i CSS er et laaangt kapittel. CSS er litt jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.