Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Gi dårlig review - dingsen din sperres av produsenten!


ZoRaC

Anbefalte innlegg

Lærdommen her er vel å kun kjøpe utstyr som også fungerer lokalt på nettet. Slik at når man er på lokalnettet å skal styre "tingen" med en app eller noe så går kommunikasjonen direkte å ikke ut på nettet.

 

Da kan man i det minste sperre "tingen" fra å gå ut på nettet og bruke VPN hvis man er ute. Bakdelen er at man som regel ikke får firmwareoppdateringer og at det er litt mer avansert enn det mannen i gata liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må først si at sjefen der tråkket uti med begge beina. Men saken har jo to sider: Kunden var vel ingen mønsterkunde, heller.

 

Det er ingen lov som sier at man skal være høflig, men det er forventet. Å spy ut eder og galle, og skrive en dårlig anmeldelse fordi support ikke har svart på 20 minutter er å være en dårlig kunde!

 

 

Dessverre er dårlige kunder å forvente innimellom. Tror sjefen satte spikeren i kista for firmaet sitt med å være en så dårlig kundebehandler.

 

OG det sier noe om faren med å bruke skytjenester....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest responsen så ser jeg jo at han har fått mulighet til å returnere og få refundert produktet.

Likevel en over-reaksjon, da opprinnelig feedback bare er konstruktive tilbakemeldinger, ingen trusler, ingen personsjikane eller noenting. Nei, dette må dem tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Evelen skrev:

Etter å ha lest responsen så ser jeg jo at han har fått mulighet til å returnere og få refundert produktet.

 

Nei, han fikk beskjed om at han MÅTTE returnere produktet, da de hadde sperret det fra serverne sine... Han fikk ikke noe valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ZoRaC skrev:

 

Nei, han fikk beskjed om at han MÅTTE returnere produktet, da de hadde sperret det fra serverne sine... Han fikk ikke noe valg. 

Han fikk et valg ;) returnere produktet, eller beholde det i ikke-funksjonell stand ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare nevne at etter at jeg lagde min egen garasjeportåpner og satt opp en RPi med 7" touch i nærheten av utgangen i huset der man kan styre garasjen å se status + kamerafeed av garasjen så har jeg fått så mye skryt at WAFen er på 110% nå :D

 

Skjønner ikke all negativiteten over på diskusjon.no for at en slik ting ikke er helt genial.

Endret av xibriz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.