Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

DNB Mastercard: Få 20 % rabatt på alle varer hos Power


Erling

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Jeg lot meg dessverre lure av dette "lokketilbudet". Jeg kjøpte nylig en platetopp og innbyggingsovn hos Power fordi jeg trodde at jeg kunne stole på en kampanje som ble utgitt og annonsert av Power og DNB. Den sa at jeg kunne få 20% avslag ved å bruke DNB-Mastercard. Jeg gjorde det. Power sa at rabatten ville bli trukket fra på kredittkortet. Nå har jeg fått regning og ingen rabatt er fratrukket. Ved kontakt med DNB sier det at denne rabatten gjaldt kun gjelder for kunder med DNB-privat master card og ikke bedriftsmastercard. I tillegg vil jeg nevne at DNB og Mastercard hadde en "kampanje" hos min arbeidsgiver for en tid tilbake. Der fikk vi opplyst hvilke store fordeler kortet ville gi både i jobb sammenheng og privat. Nå sier de altså at rabatten ikke gjelder ved bruk at bedrifts master card. Jeg etterlyser info. om dette først og fremt i butikkene og som en del av selvs kampanjen. Den sier ingenting om dette :-( Vel jeg klipper kortet og kaster det i søpla.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot meg dessverre lure av dette "lokketilbudet". Jeg kjøpte nylig en platetopp og innbyggingsovn hos Power fordi jeg trodde at jeg kunne stole på en kampanje som ble utgitt og annonsert av Power og DNB. Den sa at jeg kunne få 20% avslag ved å bruke DNB-Mastercard. Jeg gjorde det. Power sa at rabatten ville bli trukket fra på kredittkortet. Nå har jeg fått regning og ingen rabatt er fratrukket. Ved kontakt med DNB sier det at denne rabatten gjaldt kun gjelder for kunder med DNB-privat master card og ikke bedriftsmastercard. I tillegg vil jeg nevne at DNB og Mastercard hadde en "kampanje" hos min arbeidsgiver for en tid tilbake. Der fikk vi opplyst hvilke store fordeler kortet ville gi både i jobb sammenheng og privat. Nå sier de altså at rabatten ikke gjelder ved bruk at bedrifts master card. Jeg etterlyser info. om dette først og fremt i butikkene og som en del av selvs kampanjen. Den sier ingenting om dette :-( Vel jeg klipper kortet og kaster det i søpla.

Du kan jo levere tilbake produktene hvis du ikke er fornøyd hos power, kanskje dere kommer til enighet om en mellomløsning hvis du truer med det [emoji18][emoji6]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

NB: Gjelder ikke DNB Corporate Mastercard (kort til bedriftsmarkedet for firmarelaterte utgifter).

 

Jeg fikk også mitt kort fra jobben, men da ble årsavgiften betalt fra jobben mens vi fikk regningen.

 

Snakk med butikken om retur, Power er ekstremt ryddige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.