Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Homeseer linux klokke AM og PM okke 24 timer klokke


Rune L

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Forsøkte begge alternativene over, men det hjalp ikke meg. Idet jeg var i ferd med å gi opp og akseptere å leve med AM/PM, så jeg tilfeldigvis at også "go" filen inneholdt en_US og måtte korrigeres til en_GB. Da fungerte det helt ypperlig.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kjempis skrev:

Forsøkte begge alternativene over, men det hjalp ikke meg. Idet jeg var i ferd med å gi opp og akseptere å leve med AM/PM, så jeg tilfeldigvis at også "go" filen inneholdt en_US og måtte korrigeres til en_GB. Da fungerte det helt ypperlig.

 

Jøss, det endret ikke jeg, men det virket likevel... 

Mulig jeg starter HS på en annen måte da? Jeg har lagt den inn som service, så da kanskje go-filen ikke blir kjørt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, kjempis skrev:

Har ikke lagt den inn som service hos meg, så der er muligens årsaken. Når du først nevner det, hvordan har du lagt den inn som service? :) Har sett noen ulike løsninger, men enda ikke forsøkt det.

 

Slik:

https://forums.homeseer.com/showpost.php?p=1274332&postcount=54:)

Jeg har også installert "Monit", som sørger for å restarte HS hvis den slutter å svare, samt "Nginx", slik at jeg har HTTPS-forbindelse (kryptert) til webgrensesnittet (den monitoreres også av "Monit").

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 19.7.2017 den 8.09, kjempis skrev:

Forsøkte begge alternativene over, men det hjalp ikke meg. Idet jeg var i ferd med å gi opp og akseptere å leve med AM/PM, så jeg tilfeldigvis at også "go" filen inneholdt en_US og måtte korrigeres til en_GB. Da fungerte det helt ypperlig.

Jeg også måte redigere begge filene. da fungerer det .

Det som er rart, er att loggen hadde 24 timer klokke før jeg gjorde forandringen, mens resterende hadde 12 timer klokke,

På 19.7.2017 den 8.09, kjempis skrev:

Forsøkte begge alternativene over, men det hjalp ikke meg. Idet jeg var i ferd med å gi opp og akseptere å leve med AM/PM, så jeg tilfeldigvis at også "go" filen inneholdt en_US og måtte korrigeres til en_GB. Da fungerte det helt ypperlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.