Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Kamera i Jon00 Web page builder?


iceball

Anbefalte innlegg

Kan man få inn overvåkningskamera (stream) i Jon00 Web page builder eller må man benytte stillbilder? Forsøkte å bruke [embed] - web page url, men tror den har problemer med brukernavn og passord for tilgang til streamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har dere noen erfaring med å få jon00 sin buildpage til å tilpasse seg mobil format?

Har gitt opp hstouch og imperihome. Vil ha noe som enkelt og greit gir hurtig kontroll over lys etc.

jon00 gjør alt jeg vil, men det passer dårlig til telefonen..

 

59969e80cb8af_2017-08-1809_58_33.thumb.png.0716b3381c1dd46a02a4f71f0f5caddb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tilpasser seg fint, men blir veldig smått når jeg bruker sidene tilpasset til PC. Også gir det ikke "live" feedback, man må refreshe.

Jeg bruker ImperiHome fra mobil og det fungerer veldig enkelt og raskt. Eneste problem jeg har er Config av ImperiHome i HS som har enorm delay når jeg forsøker å legge til eller gjøre endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refresh gjør den av seg selv. Kan også settes på knappene veg å bruke JsonRefresh  f.eks 

Joda, men du kan jo ikke sette den til å refreshe for ofte. Styre dimmerslider er heller ikke mulig, Tekster/strings som oppdateres ofte også upraktisk. Synes Jon00 fungerer bra for enkelt få oversikt over ting, men foretrekker imperihome for å styre/justere fra mobil/nettbrett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, likte imperihome, men at all konfig er lagret kun på telefonen, og ikke sentralt gjorde at jeg mistet hele oppsettet når jeg byttet telefon. Har ikke orket å gjenskape det.

 

Sjelden jeg bruker dimming. Men trenger en kjapp måte å trigge lys på når bevegelsesdetektor+event henger seg (skjer alt for ofte.. :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gjelsvik skrev:

Ja, likte imperihome, men at all konfig er lagret kun på telefonen, og ikke sentralt gjorde at jeg mistet hele oppsettet når jeg byttet telefon. Har ikke orket å gjenskape det.

Du kan ta backup og dele mellom både IOS og Android ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.