Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Default poll interval UZB1?


Venin

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe valg på innstillingene for selve UZB1. 

 

1. Poll Interval:  (Seconds) (actual: 60)

Set the time period between polls of a node's state. The length of the interval is the same for all devices. To even out the Z-Wave network traffic generated by polling, OpenZWave divides the polling interval by the number of devices that have polling enabled, and polls each in turn. It is recommended that if possible, the interval should not be set shorter than the number of polled devices in seconds (so that the network does not have to cope with more than one poll per second).
Last Update: -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg velger UZB1 og sjekker nodene i Domoticz, så er alle lagt til uten en hake i "Enable polling". Men selve Controller UZB1 som også er en node der, har ikke dette valget. Derfor lurer jeg på om det kan være slik at dersom en av nodene har hake på "Enable Polling", så bruker den poll intervallet satt på UZB1. I så fall spiller det ingen rolle hva jeg har som verdi der, siden jeg ikke har slått på polling for noen av nodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.