Rune L Posted August 13, 2017 Posted August 13, 2017 Jeg får ikke ifttt til å fungere sammen med Google assistant / Allo. Forslag? Jeg har Samsung note4 Quote
Håvardgj Posted August 13, 2017 Posted August 13, 2017 det er litt lite info for å komme med noen gode tips, men prøv å del opp oppgaven i flere biter - siden det er 3 forskjellige systemer som skal samarbeide er det nok at et system gjør at resten feiler. google assistant hva skjer om du sier light off? virker andre funksjoner? f.eks spørsmål om vær eller lignende som gir deg en indikasjon på at systemet virker ifttt funker andre ifttt eventer? har du prøvd å trykke "check now"? hva skjer da i så fall homeseer hvilket event har du i andre enden? funker det manuelt? Quote
Rune L Posted August 13, 2017 Author Posted August 13, 2017 Ifttt har fungert hele tiden. Fikk systemet plutselig til å fungere slettet Allo og la det inn igjen. Tok også å logget inn og ut av Ifttt. Men det fungerer kun på engelsk. Er det mulig å få det til på norsk? Quote
Moskus Posted August 14, 2017 Posted August 14, 2017 Noen grunn til at du bruker IFTTT når Google Home støttes direkte? Quote
Rune L Posted August 23, 2017 Author Posted August 23, 2017 Det viste jeg ikke. Hvordan gjøres det? Quote
Moskus Posted August 23, 2017 Posted August 23, 2017 4 timer siden, Rune L skrev: Det viste jeg ikke. Hvordan gjøres det? https://homeseer.com/google-home-integration/ Quote
Rune L Posted August 25, 2017 Author Posted August 25, 2017 ok. Jeg skal sjekke det ut , Takker Quote
Recommended Posts