Andreas Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hei. Hvilke enheter bruker dere for å stabilt styre varmeovner og slikt? Har HS3PRO hjemme og noen Fibaro multisensorer, men de stoler jeg ikke helt på, tror jeg.. Har en Telldus z-net lite på hytta, og der er det litt kritiskt hvis det fryser i rørene. Har ring hytta varm der idag, men vil prøve å gå over til Z-wave.. Noen som styrer varme, og vil komme med tips/erfaringer? Tips til utv temp føler også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg bruker fibaro multi, hue og netatmo. Førstnevnte stoler ikke jeg heller på, de andre to fungerer dog bra så lenge plugin virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg bruker 2 Aeotec multisensor 6, en i stuen og en i mancaven til å styre varmen, kan ikke klage på de (de kjører på usb kabel). Er noen på forumet som har enten Aeotec multisensor eller fibaro multisensor ute mener jeg, da muligens multisensor 4 eller 5 fra aeotec om jeg ikke husker feil. Lurer på om de slukte litt mer batteri om vinteren, men ellers ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Jeg har fått dilla på HS og Z-wave, men på hytta har jeg fra før Nobø Energy Control for kontroll av varme/frostsikring. Det har fungert feilfritt i 3 år. Nobø lar seg dessverre ikke integrere i HS./Z-wave verden. http://www.glendimplex.no/loesninger/noboe-energy-control/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hvis du vil ha noe som fungerer selv om en hjerne er nede (men det skal den jo ikke være), så kjøp en Multireg/HeatIt-termostat og Aeon Labs innstikk-moduler (evt fra Fibaro). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.