Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

sss siedle porttelefon


Odd

Anbefalte innlegg

Jeg bor i blokk og har sss siedle porttelefon som styrer åpning av ytterdør i inngangsparti.

Ringeklokke med toveis tale ved inngangsparti.
Ringeklokke ved inngangsdør til leilighet er koplet inn i systemet.

 

Jeg lurer på om noen har erfaring med å kople dette grensesnittet med HS3?

Styring av ytterdør ringeklokke og eventuelt tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker du å gjøre? Varsel ved ringeklokke og mulighet for å trykke på låsoppknappen? Dette er mulig med en Fibaro binærmodul..

Siedle kjører på bus, så jeg tror du må bli oppringt før din knapp kan låse opp døren?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Andreas skrev:

Hva ønsker du å gjøre? Varsel ved ringeklokke og mulighet for å trykke på låsoppknappen? Dette er mulig med en Fibaro binærmodul..

Siedle kjører på bus, så jeg tror du må bli oppringt før din knapp kan låse opp døren?!

 

Hvis det er mulig å få gjennom tale i tillegg.

Ja, når noen trykker på ringeknappen nede, får jeg et signal og en varsel lampe lyser rødt.
Jeg antar at jeg ikke kan låse opp døra uten at det skjer, når det skjer trykker jeg på den knappen som lyser, og døra åpnes.
Det er samtididig opprettet toveis kommunikasjon med enheten nede.

 

Skjønner at du tenker på selve styringen med Fibaro binærmodul, og at tale eventuelt må løses med en annen modul / lydkort / sip.

Har du noen erfaring med å bruke Fibaro binærmodul til lignende løsninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Andreas skrev:

Varsel ved ringeklokke og mulighet for å trykke på låsoppknappen? Dette er mulig med en Fibaro binærmodul..

Du får ikke mulighet til å "trykke" på noe med Fibar Binærmodul, reléene kan ikke styres remote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.