Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Mill WiFi Socket, finnes noe lignende for Z-Wave?


kikkomana

Anbefalte innlegg

 

22 minutter siden, kikkomana skrev:

Finnes slike med innebygd tempføler for z-wave også?

Niks. Eller: Ikke som jeg vet om.

... og så kan man diskutere om det er naturlig å måle temperaturen der stikkontakten er...

 

Men det finnes mange plugin-moduler du kan bruke. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Moskus skrev:

 

Niks. Eller: Ikke som jeg vet om.

... og så kan man diskutere om det er naturlig å måle temperaturen der stikkontakten er...

 

Men det finnes mange plugin-moduler du kan bruke. :)

 

For oss vil det være veldig fint å ha temperaturmåler i nærheten av varmeovnen, siden vi bruker den for å ta kaldras, mens gulvvarme tar romtemperaturen

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... ja OK, ser den. Alltid er det noe. ;)

 

På generelt grunnlag tror jeg det kan stilles spørsmål med temperaturmåling som gjøres på annet utstyr. Temperaturen som måles vil i de aller fleste tilfeller bli påvirket av elektronikken, spesielt hvis det skal gå en del strøm gjennom. Klart det kan kompenseres for det, men sluttresultatet blir da avhengig av hvor god den kompensasjonen er...

 

Hadde litt det motsatte problemet med den gamle varmepumpa, viste det seg da vi fikk installert en ny. Hullet bak innedelen var ikke isolert(!!), og følgelig hadde den gamle varmepumpa kun to modi: Av eller 100% på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.