Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefaling kaffemaskin


Arne Johnny

Anbefalte innlegg

Da har kaffemaskina tatt kvelden så da er det duket for ny.
 
Det er ingen hemmelighet at man gjerne skulle hatt mulighet til en integrasjon mot homeseer.
 
 
Kjempe om den kan lage enkeltkopper og x antall kopper. Kan godt være med bønner, pulver, kapsler eller en kombinasjon.
 
Er det noen tips der ute?
 
Må ikke være syyyyyykt god kaffe men greit at den ikke smaker høgg.
 
 
 
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, ZoRaC said:

Hvor integrert vil du ha den?

Smarter Coffee gen2 integreres vis IFTTT...

 

Kan lage 2-12 kopper (4-12 fra appen). 

 

Bønner eller filter velger du selv. 

 

God kaffe! :) 

jeg har brukt og bruker IFTTT til noen småting i dag og det fungerer jo det til visse formål.. Tenker at dette er en av de tingene ja.

 

Finnes det andre maskiner da som noen har prøvd/ bruker. MÅÅ ikke integreres i HS men da bør appen være intuitiv og enkel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg tillater meg å løfte denne :)

Det virker som min DeLonghi har tatt kveld - dvs. det er helt sikkert fiksbart, men samtidig regner jeg med at reparasjon koster mer enn det er verdt...
Er det noen som vet om en maskin som lager ordentlig god kaffe, og som i tillegg gjerne er integrerbar mot Homeseer?
Her er smaken langt viktigere enn teknologien! Trakter er fullstendig utelukket. På vanlige dager lages det ikke veldig mange kopper (snitt på 2-3 tenker jeg), men trenger å ha kapasitet til å lage "mange" kopper på kort tid om det skulle være et selskap el. her.
Kvern er et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, bjwanvik skrev:

Er det noen som vet om en maskin som lager ordentlig god kaffe, og som i tillegg gjerne er integrerbar mot Homeseer?

Min svoger har fått en fantastisk Siemens-maskin som laget nydelig kaffe. Den har Home Connect. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.