Hr Kotelett Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 For å være sikker på å få lyst opp huset til jul med lys fra østen må en vel bestille snart. Er det noen her som har noen gode erfaringer med led kjøpt på enten eBay eller aliexpress? Fancy musikkstyrt blinking får komme med tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg brukte noen slike i flere år. Blinkende lys i mange farger! ... men så kikket jeg i koblingsboksen da et lokk falt av, og ble mer skeptisk, så jeg oppgraderte til DMX-styring: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Denne henger jeg meg på, bor høyt i bygdas eneste hus over 4. etg. Har en terrasse på 5 meter med glassplater som er perfekt til å komme i lokalavisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Det finnes jo laser!! http://www.ebay.com/itm/R-G-Waterproof-LED-Laser-Outdoor-Landscape-Garden-Xmas-Projector-Moving-Lights-/201661605681?var=&hash=item2ef3f7e731:m:m2QSDyi1-I9syHpDVXj_A2Q Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hahaha! Fantastisk! Må se om de finnes i 12V format. Men det heter "laser". Eller "en linse foran LEDs" som vi andre kaller det. EDIT: Men det finnes jo andre skikkelige lasere. Så kan du få politi og Avinor på døra ganske raskt. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XR%26G+Waterproof+LED+Laser+Outdoor+Landscape+Garden+Xmas+Projector+Moving+Lights+.TRS0&_nkw=R%26G+Waterproof+LED+Laser+Outdoor+Landscape+Garden+Xmas+Projector+Moving+Lights+12v&_sacat=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 hehe ja, den jeg linket til hadde jo "fantastiske" reklamebilder, hvordan lime stjerner inn på en husvegg i mspaint litt voksnere den du fant ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Inspirert av det som står over kjøpte jeg denne: http://www.ebay.com/itm/Outdoor-White-Snowflake-Laser-Landscape-LED-Light-Garden-Projector-For-Christmas-/172316853738?hash=item281ee285ea:g:RXwAAOSwknJXzmOm Funker vel som annonsert, men lysstyrken må ikke overvurderes. Fornøyd. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg har bestilt en slik for lenge siden, men den har ikke kommet enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Gikk ganske raskt her, 10 dager tror jeg. Men Sandnes er kanskje noe nærmere Kina enn Tasta er? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Tydeligvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Oooops.... https://www.dinside.no/bolig/disse-julelysene-kan-gi-oyeskader/68928451 Har disse enhetene faktisk laser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 12 timer siden, DeVille skrev: Har disse enhetene faktisk laser? Noen har, andre har ikke. Hvis du søker på laserlys på eBay, så er det stort set LED det er snakk om, ialllfall i den nedre skalaen av priser. Synes det er rart at laserpenner er regulert herfra og til månen, mens "laserlys" ikke er. Det kan jo ikke være riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ja, begge de to jeg har er merket med LED. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.