Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Smarter Coffee


Bananfluen

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Kliniker skrev:

Løsningen ble å avinstallere alt på både trakter og device, legge alt på 2,4 Ghz nettet og legge til alt på nytt med nye navn 2-3 ganger.. før det plutselig faktisk bare funka igjen. 
Hvor feilen lå er jeg usikker på. 

 

Hørtes «kjent ut». Jeg måtte også prøve flere ganger, slo av taklys over maskina, restartet maskin og mobil og så virket det plutselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
1 minutt siden, Atle skrev:

Er folk fornøyd med gen2, eller bør jeg vente på en eventuell gen3? (har kommet iKettle 3) Fungerer den bra med Google Home?

 

Min gen2 holdt i 1,5 år, så stoppet kverna. Fikk igjen pengene, da de ikke greide å skaffe ny...

 

Jeg brukte den bare med den medfølgende appen. Fikk ikke til å integrere den med IFTTT engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.