Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Smarter Coffee


Bananfluen

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Fermate skrev:

Men når den er klar kan en med den nye Echo hjelperen til Jon00 kunne si:

"Alexa, tell homeseer to make me 5 cups of coffe"

Hahahaha! Den beste bruken av Alexa jeg har sett!

 

Det MÅ vi få til! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bananfluen skrev:

Hehe.. den brygger ok kaffe også regner jeg med :-)

Er det mulig å sette en kopp under eller må man bruke karaffelen?

 

Ja kaffen er god (høy nok temp på vannet og nok vann til riktig tid)

 

Du KAN skru av karaffel deteksjonen og "kortslutte" ventilen i filteret til at den slipper kaffe rett ned.

Du bør ha en høy kopp da så det ikke spruter utenfor eller sette den på noe (som tåler varmen fra varmeplata)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Bananfluen skrev:

Hmm, det var jo litt snodig, var sikker på at jeg hadde sett bilder av den med en kopp. Jeg ser også at den har en "One-cup mode" ?

Da har det skjedd noe jeg ikke vet om. Hvis du tar bort karaffelen så er det en lås på som gjør at kaffen ikke traktes.

 

Men det kan se ut som om jeg må lese den digitale manualen nøye, for jeg fant denne brukeranmeldelsen på Amazon.com:

Sitat

It also allows me to make just one cup of coffee and I don't have to use the jug which I think is great!

... så altså er det mulig. Jeg vet bare ikke hvordan. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.