Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Smartifisering av dumme, effektkrevande komponentar


EirikW

Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

Driv med rehabilitering av bustad. I den forbindelse ynskjer eg innspel for mellom anna varsling og utkopling på kaffitraktar, oppvaskmaskin, vaskemaskin o.l.

Eg nyttar Homeseer.

Tidlegare har eg laga varsel og utkopling ut ifrå effektnivå over tid for å varsle når vaskemaskin, kaffitraktar og oppvaskmaskin er ferdig, men då via fibaro wall plug. Naturleg nok ynskjer eg ikkje lause pluggar viss eg ikkje må ha det. Laga då virtuelle komponentar med stilling for av, på - aktiv og på - ferdig.

Det vert eigne kursar på m.a. oppvaskmaskin og vaskemaskin så her er det relativt enkelt å løyse, dvs kanskje 1stk rele med innebygd effektmåling per komponent, men kaffitraktar vert på same kurs som microbølgeomn, kjøleskap, vaffeljern osv og kan bli plugga i forskjellige stikkontaktar på kjøkkenet. 

 

Tips til å løyse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, EirikW skrev:

kaffitraktar vert på same kurs som microbølgeomn, kjøleskap, vaffeljern osv og kan bli plugga i forskjellige stikkontaktar på kjøkkenet. 

Hvis du ikke vil ha pluginmodul, så kan du ha en dedikert stikkontakt til kaffetrakter og sette et innebyggingsrelé inn der. Gjerne ha Big Box som veggboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Moskus skrev:

Hvis du ikke vil ha pluginmodul, så kan du ha en dedikert stikkontakt til kaffetrakter og sette et innebyggingsrelé inn der. Gjerne ha Big Box som veggboks.

Okei, takk for svar ?
Var det eg tenkte eg måtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, EirikW skrev:

Okei, takk for svar ?
Var det eg tenkte eg måtte :)

Problemet dukkar opp om du skal ha 15/16A kurs, det er (nesten?) ingen relé utenom Aeotec HD som har høg nok merkestraum. Men det er kanskje ok om ein brukar enkel stikk, god merking og ein risikovurdering? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, bjornepappa said:

Problemet dukkar opp om du skal ha 15/16A kurs, det er (nesten?) ingen relé utenom Aeotec HD som har høg nok merkestraum. Men det er kanskje ok om ein brukar enkel stikk, god merking og ein risikovurdering? ?

Qubino har z-wave plug for 15,2A

https://www.tronika.no/en/smarthome/zwave-products/zwave-appliance-control/switch-zmnhyd1.html?search_query=qubino&results=20

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.