Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

DeviSmart Wifi gulvtermostat


aeklo

Anbefalte innlegg

Noen som har sett noe på Devi sin nye Wifi-termostat?

Er det tenkelig at denne kan integreres mot andre styringssystemer?

Liker konseptet med alle termostater i en app, men skulle gjerne sett at jeg slipper en app for hvert produkt i huset :-/

Ønsker meg en termostat med topols brudd som kan integreres med HomeSeer.

http://www.devismart.no/home/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig mht. HomeSeer, og det var slik jeg tenkte, egentlig - alt i HS3 Touch :-)

 

Når det gjelder to-pols brudd, er jeg klar over at det ikke er krav - selv på våtrom. Men med en aktiv leder kan man få kapasitiv oppladning som kan oppleves som ubehagelig pga. potensialforskjellen. Har ikke lagt merke til dette hjemme selv, men finnes det et valg, foretrekker jeg potensialfritt gulv ;-)

 

Har kjøpt en MultiReg Z-Wave. Så vidt jeg kan se må man da selv sørge for all logikk ifm. styringen og timere.

De fleste mer avanserte gulvtermostatene har automatisk kompensasjon for treghet i betonggulv etc.

Man klarer alltids å scripte noe her, kanskje, men som vanlig er ToDo-lista mi for HS3 milelang :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, aeklo skrev:

Så vidt jeg kan se må man da selv sørge for all logikk ifm. styringen og timere.

Ja, det er kun en termostat. Nå er jo slik styring relativt enkelt da. :) 

 

3 minutter siden, aeklo skrev:

Man klarer alltids å scripte noe her, kanskje, men som vanlig er ToDo-lista mi for HS3 milelang :-D

Den klubben er stor! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.