lasseruud Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Tok over huset her i fjor. Det henger fire relativt nye, utvendige persienner her. Disse har jeg lyst til å automatisere uten å måtte kjøpe hele sulamitten nytt. Jeg har tidligere satt inn motor i rullegardin (https://www.m.nu/rullgardin-markis/motorisera-rullgardin-1-motor-z-wave-24v). Dette var ganske greit å gjøre og styres med Qubino Flush Shutter. Persiennene er ganske mye tyngre å dra enn rullegardinene, så jeg er redd disse motorene blir for svake, i tillegg til at røret er tjukkere. Har noen tips til hvor jeg kan få tak i kun motor som passer til disse, gjerne Norsk (nett)butikk? Planen er å koble på Fibaro Roller Shutter eller Qubino Flush Shutter for å få automatisert de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Jeg ville startet med å kontakte Scandic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lasseruud Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 De mente det ikke var plass til motor i den persienna der... Kan hende det stemmer, men jeg synes det er litt rart, derfor hører jeg med ekspertisen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Sånne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 På 24.2.2020 den 9.52, lasseruud skrev: De mente det ikke var plass til motor i den persienna der... Kan hende det stemmer, men jeg synes det er litt rart, derfor hører jeg med ekspertisen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Hei. Har du funnet løsningen? Har akkurat det samme problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lasseruud Skrevet 13. april 2021 Forfatter Del Skrevet 13. april 2021 18 minutes ago, Hay said: Hei. Har du funnet løsningen? Har akkurat det samme problemet. Nei, dessverre. Har vel lagt det på is. Med mindre det plutselig dukker opp noe nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.