Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Automatisk oppstart av HS3 på WIN 10 PRO


Andreas

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Har WIN 10 Pro og HS3Pro, men jeg får det ikke til å starte automatisk.

Noen som har tips?

Har prøvd "startup delayer" men det fungerer ikke.

Jeg finner HS3 som en prosess, men ikke noe virker.

Kan det ha noe med at jeg enda kjører i Trial-mode, og at HS3 stopper

ved det vinduet hvor man skal fortsette trialen?

 

Andreas

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter HS3 automatisk når en bruker logger på, eller når maskinen starter? I fall det siste vil den vel være "usynlig" for deg som bruker, og sannsynligvis har den heller ikke startet skikkelig i bakgrunnen heller siden ingenting virker. Du kan kanskje vurdere å starte den automatisk når en bruker logger på, og sette opp automatisk innlogging for din bruker når maskinen starter opp. Så sekvensen blir da: Maskinen starter - din bruker logges automatisk på - HS3 starter når din bruker har logget på. Da skal vinduet komme opp som vanlig, og du vil se hva som skjer (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei slipper den, men jeg måtte typisk trykke "tillater du at denne appen gjør endringer på maskinen?" eller noe tilsvarende (UAC). Man kan fjerne denne funksjonen, og samtidig ta noe høyere risiko vil jeg tro: http://winaero.com/blog/how-to-turn-off-and-disable-uac-in-windows-10/

 

Det finnes dessverre ingen funksjon for å slå av UAC kun for spesifikke programmer, men det finnes noen work-arounds. Eksempel: http://www.techgainer.com/disable-uac-prompts-specific-programs-windows/. Jeg sleit med å få disse til å fungere skikkelig. HS3 startet og fungerte, men speak fungerte typisk ikke, osv. Jeg vil tro at disse tingene er løst mange ganger, så jeg håper Moskus inkluderer noe om dette i HS-skolen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.