stigvi Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Da kan vi gjenoppta diskusjonene om styring av vannoppvarming. Endret 16. oktober 2020 av stigvi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Hva er det vi ser her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2020 At strømmen nå koster 76.2 øre pr kWh i min region, blant annet. Det er et formidabelt prishopp med hva vi er vant med i år. Men alt har en ende. Lave priser også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Har du detaljerte målinger på strømforbruk ditt? Hvor mye av forbruket ditt er relatert til hvilke segmenter (lys, varme, varmtvann, elektrolikk osv)? I og med at du har dusjet i kaldtvann den siste tiden for å vinne i Tibber så må det bety at varmtvann er en merkbar andel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2020 22 minutter siden, Mathias skrev: Har du detaljerte målinger på strømforbruk ditt? Hvor mye av forbruket ditt er relatert til hvilke segmenter (lys, varme, varmtvann, elektrolikk osv)? I og med at du har dusjet i kaldtvann den siste tiden for å vinne i Tibber så må det bety at varmtvann er en merkbar andel Jeg vet hvor mye som går til varmtvann rett og slett fordi jeg måler hvor lenge temperaturen i tanken er stigende i forhold til fallende. Og så har jeg fått meg en bil som delvis går på strøm og jeg måler dens forbruk via ladeboksen. Men utover det har jeg lite kontroll. Men med ledlys over alt så er det stort sett oppvarming som krever sitt. Og strøm til bilen gjør det uaktuelt å vinne i Tibber så da kan en jo like greit dusje også. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Se der ja! Endelig kan vi spare litt på strømregningen igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.