stigvi Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Er det andre her som har problemer med Tibber Pulse. Jeg får ikke sanntidsdata inn i Home Assistant lenger og det stoppet opp plutselig i går kveld. I appen på telefon virker det som normalt. Endret 19. oktober 2020 av stigvi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Ingen problemer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Akkurat nå, Mathias skrev: Ingen problemer her Ikke her heller, nå. Like plutselig som det sluttet å virke i går kveld, var det tilbake igjen for ca en halvtime siden. Har du historikk og kan se om det har virket hele tiden i natt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 1 minute ago, stigvi said: Har du historikk og kan se om det har virket hele tiden i natt? Har tydeligvis vært nede her også. Har et dødpunkt ca mellom 2100 og 0800 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, Mathias skrev: Har et dødpunkt ca mellom 2100 og 0800 Se det. Da er er det ikke min egen feil....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Kan ikke utelukke det. Kanskje du er skyld i at det er feil hos alle? Ha en fin dag! Endret 19. oktober 2020 av Mathias 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 12 minutter siden, Mathias skrev: Kanskje du er skyld i at det er feil hos alle? Jeg mener selv at jeg har en aura som gjør at det meste virker. Men på fredag oppdaget jeg en vannpytt under oppvaskmaskinen så denne helgen har vi nok hatt uheldig innstråling fra planetene som har snudd polariteten på min egen aura. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Masse problemer her. Det er feil i developer-portalen hos Tibber, så jeg regner med det ligger der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methosmen Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 Hei, Blåser liv i denne tråden. Jeg har nettopp integrert Home Assistant mot Homeseer for å bruke HA som front end. Testet å legge inn Tibber integrasjon i HA, men får bare utilgjengelig på real time consumption ( Tibber Pulse). Har også TibberSeer til Homeseer og den har kontakt med Pulsen. I Homeseer må man legge inn ekstra Home ID for å koble til Pulse. La merke til at i HA integrasjonen la jeg kun inn Auth Token. Ikke sikkert dette betyr noe men om noen vet løsning på dette setter jeg stor pris på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 24. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2021 14 timer siden, methosmen skrev: Hei, Blåser liv i denne tråden. Jeg har nettopp integrert Home Assistant mot Homeseer for å bruke HA som front end. Testet å legge inn Tibber integrasjon i HA, men får bare utilgjengelig på real time consumption ( Tibber Pulse). Har også TibberSeer til Homeseer og den har kontakt med Pulsen. I Homeseer må man legge inn ekstra Home ID for å koble til Pulse. La merke til at i HA integrasjonen la jeg kun inn Auth Token. Ikke sikkert dette betyr noe men om noen vet løsning på dette setter jeg stor pris på det. Det var nevnt i en annen tråd at det er en bug i Tibber integrasjonen som venter på å bli sluppet i neste oppdatering av HA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methosmen Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 Ok. Takk for svar. Oppdaterte nettopp HA fra 2021.5.4 til 2021.5.5 uten at det hjalp. Får vente og se om det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.