Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Overføre fra Trial install til anne PC med registrert versjon


tonheim

Anbefalte innlegg

Hei

For 1 års tid tilbake hadde jeg en Trial versjon som jeg satte en del opp på, knotet litt, men fikk mye til å fungere.

Men endte med at jeg ikke hadde penger til å investere i HS3 da.

Nå har jeg kjøpt HS3 og lagt det inn på en annen maskin, så der er det en registrert versjon.

 

Men jeg får ikke logget på den gamle versjonen siden Trial er gått ut.
Er det noen måte å hente ut info fra denne, slikt som Devicer som var satt opp? Eventuelt andre instillinger?

Trial.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ligger i database-filen i \Data\ og ini-filer i \Config\. Dette kan flyttes over. (Egentlig kan alle filer flyttes over, men siden installasjonen din er gammel ville jeg prøvd å oppgradere først.)

 

 

Men hvis det er så lenge siden, så kan det kanskje være greit å starte på nytt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Moskus skrev:

... får man ny Trial da? 1f62e.png

Ja. :)

Jeg fikk bare 7 dager trial på Linux, la da inn en cron-jobb som slettet den 2 ganger i uken. Hadde det slik fra juni til Black Friday-tilbudet. ;)

 

Fikk også 30 nye dager på alle plugins. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ZoRaC said:

Ja. :)

Jeg fikk bare 7 dager trial på Linux, la da inn en cron-jobb som slettet den 2 ganger i uken. Hadde det slik fra juni til Black Friday-tilbudet. ;)

 

Fikk også 30 nye dager på alle plugins. :) 

 

Da legger du inn egen cron som sletter licenses.bin! Festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.