pondus Posted January 27 Share Posted January 27 Hei patsta Kjempe bra jobb du har gjort her,går de an og bruke dette på uni 3 og.er de muligt og få noen bilder kordan du har gjort de ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim91 Posted February 7 Share Posted February 7 Eg har brukt dette på Uni 3 til Node red. Måtte endre noe lite. Kan legge ut Flow senere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan X Posted March 15 Share Posted March 15 Har bestilt en CL600 til å erstatte CL60. Jeg driver å begynner såvidt med dette. Lurer litt på hvordan jeg eventuelt kunne styrt viftehastighet fra en smarthub som også har zigbee, og da kan jeg få inn min netatmo til å finne co2. Og markise med Somfy. I tillegg panelovner og el varmegulv. Er det noen som har noen tanker om zigbee relé som kan brukes enten på CL600 eller uni2 til å styre viftehastigheten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts