Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HA 2021.3.0


stigvi

Anbefalte innlegg

FYI: Denne kom i går og de fortsetter med å finpusse og forbedre. Etterhvert fremstår Home Assistant som ganske strømlinjeformet og det er ganske klart for meg at jeg gjorde det rette valget med å gå for denne istedenfor andre systemer 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutes ago, stigvi said:

Etterhvert fremstår Home Assistant som ganske strømlinjeformet og det er ganske klart for meg at jeg gjorde det rette valget med å gå for denne istedenfor andre systemer 🙂

Tenkte akkurat det samme :) 

De har en solid evne til å gjennomføre det de har bestemt seg for å gjøre i et imponerende tempo. Jeg har heller ikke opplevd at noen av oppdateringene har ført til problemer heller i det siste som også tyder på en solid struktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mathias skrev:

Tenkte akkurat det samme :) 

De har en solid evne til å gjennomføre det de har bestemt seg for å gjøre i et imponerende tempo. Jeg har heller ikke opplevd at noen av oppdateringene har ført til problemer heller i det siste som også tyder på en solid struktur.

Mon tro hvor mange utviklere det er totalt sett i dette hvis en også tar med alle de som lager noe som havner under HACS. En ukvalifisert gjetning er et 4-sifret tall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stigvi skrev:

Mon tro hvor mange utviklere det er totalt sett i dette hvis en også tar med alle de som lager noe som havner under HACS. En ukvalifisert gjetning er et 4-sifret tall......

Ja, bare til core delen har 2400 personer bidratt og man må ha 41 pull requester godkjent for å komme på topp 100:
https://github.com/home-assistant/core/graphs/contributors

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, daniel.h.iversen skrev:

Ja, bare til core delen har 2400 personer bidratt og man må ha 41 pull requester godkjent for å komme på topp 100:
https://github.com/home-assistant/core/graphs/contributors

Fra wikipedia

At the GitHub "State of the Octoverse" 2020 Home Assistant was listed in second place in the Top 10 list of Python packages with most active contributors (with 8,162 unique contributors during 2020). Similarly, the 2019 "State of the Octoverse" listed Home Assistant as the tenth biggest open source project on GitHub, based on the number of active contributors that year (the project had contributions from 63,000+ contributors during 2019).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.