stigvi Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 FYI: Denne kom i går og de fortsetter med å finpusse og forbedre. Etterhvert fremstår Home Assistant som ganske strømlinjeformet og det er ganske klart for meg at jeg gjorde det rette valget med å gå for denne istedenfor andre systemer 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 50 minutes ago, stigvi said: Etterhvert fremstår Home Assistant som ganske strømlinjeformet og det er ganske klart for meg at jeg gjorde det rette valget med å gå for denne istedenfor andre systemer 🙂 Tenkte akkurat det samme De har en solid evne til å gjennomføre det de har bestemt seg for å gjøre i et imponerende tempo. Jeg har heller ikke opplevd at noen av oppdateringene har ført til problemer heller i det siste som også tyder på en solid struktur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 7 minutter siden, Mathias skrev: Tenkte akkurat det samme De har en solid evne til å gjennomføre det de har bestemt seg for å gjøre i et imponerende tempo. Jeg har heller ikke opplevd at noen av oppdateringene har ført til problemer heller i det siste som også tyder på en solid struktur. Mon tro hvor mange utviklere det er totalt sett i dette hvis en også tar med alle de som lager noe som havner under HACS. En ukvalifisert gjetning er et 4-sifret tall...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daniel.h.iversen Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 9 minutter siden, stigvi skrev: Mon tro hvor mange utviklere det er totalt sett i dette hvis en også tar med alle de som lager noe som havner under HACS. En ukvalifisert gjetning er et 4-sifret tall...... Ja, bare til core delen har 2400 personer bidratt og man må ha 41 pull requester godkjent for å komme på topp 100: https://github.com/home-assistant/core/graphs/contributors Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 Akkurat nå, daniel.h.iversen skrev: Ja, bare til core delen har 2400 personer bidratt og man må ha 41 pull requester godkjent for å komme på topp 100: https://github.com/home-assistant/core/graphs/contributors Fra wikipedia At the GitHub "State of the Octoverse" 2020 Home Assistant was listed in second place in the Top 10 list of Python packages with most active contributors (with 8,162 unique contributors during 2020). Similarly, the 2019 "State of the Octoverse" listed Home Assistant as the tenth biggest open source project on GitHub, based on the number of active contributors that year (the project had contributions from 63,000+ contributors during 2019). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.