Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Z-wave/RF telys


SK951

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

samboeren er glad i å tenne lys på kveldene. Vi har kjøpt noen LED-kubbelys som ser bra ut på avstand, og det fikk meg til å tenke på muligheten til å aktivere disse samtidig som vi aktiverer scenen for "kveldskos". Liker å dimme og endre fargetemperaturen på lysene når jeg skal slappe av, så det hadde vært artig at disse også gikk automatisk på. 

 

Noen som har erfaring med dette, evt. sett noe som kan passe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bryter på slike kubbelys, så da går det kanskje an å forbikoble den med en z-wavebryter? Evt la de stå på hele tiden, og sette på en z-wavebryter mellom strømkilde og lys. Kan sikkert kombinere flere lys til samme strømkilde, vil jeg tro.

 

Når jeg tenker meg om har fruen kommet slepende med noen slike lys her også. Kanskje de rett og slett må demonteres og forbedres en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.