Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

zipato mini keypad/RFID


Salvesen

Anbefalte innlegg

Stemmer det at denne ikke fungerer i homeseer? :o Har akkurat inkludert den og får ingenting annet ut av den enn batteri status egentlig. 

 

kom over denne tråden: 

 

http://board.homeseer.com/showthread.php?t=172241

 

Fortsatt ingen løsning @Moskus ? :(

 

 

EDIT: Bare for å spesifisere, det er RFID delen jeg vill ta i bruk. Men ser ikke ut som det går :/ Fungerer fint med kode, men det er jo stress :P

EDIT2: Ser den ikke støtter RFID  ISO14443A  uansett så da er jeg egentlig like langt.. 

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hilmar skrev:

Her i huset er det ingen som lenger bruker RFID,verken på dør eller mini keypaden. Kode er enklere emoji6.png

 

Hehe for min del blir det omvendt. Jeg har RFID'en i handen konstant :P

 

Men viser seg at den typen ikke støttes av denne uansett så er like langt. Klarer meg med kode også, inntil jeg finner noe annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.