Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Billig og relativt bra nettbrett Lenovo Tab 3 7"


Tore Andre Rosander

Anbefalte innlegg

Teknikkmagasinet kjører kampanje på 7" Lenovo Tab 3 for 649,- (og gratis frakt).

Dette er ett av de bedre billigbrettene som er å få tak i og passer veldig bra på veggen, skjermen har god innsynsvinkel og har IPS LED panel med OK+ oppløsning for den skjermstørrelsen.
Det er også blåtann og GPS som ikke er vanlig i denne prisklassen.

Maskinvaren er også helt grei (Firekjerner 1.3ghz, 1 GB ram) men jeg er litt skeptisk til 10 timer batteritid som oppgis i spesifikasjonene.
Brettet får også god rating i andre nettbutikker som selger dette (elkjøp, ledal etc).

 

https://www.teknikmagasinet.no/produkter/nettbrett-o-tablets/nettbrett/android/lenovo-tab-3-7-za0r-8gb-wi-fi-black
http://www.gsmarena.com/lenovo_tab3_7-7951.php

Endret av Tore Andre Rosander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
22 hours ago, Guahtdim said:


Det er ikke helt samme modellnummer, men kan ikke se at det er noe særlig forskjell på spesifikasjonene ved første øyekast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Evelen said:

Dette er et supert nettbrett, prøvde det på en fest for en ukes tid siden.

Spontankjøpte to 1f635.png

 

Uff, ikke dette jeg burde bruke penger på men


Ja det er det beste brettet jeg har prøvd til den prisen.

Man må nok opp til 1000kr + for å få tilsvarende brett. Det jeg merket meg mest var at skjermen som pleier å være det svakeste punktet på brett under 1000kr faktisk er ganske god og da spesielt mtp innsynsvinkel.

Kjøpte 2 stk til ungene til jul og bestiller nok 2 stk til meg selv for henge på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.