Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Store veggbokser til ny stue?


Stratosen

Anbefalte innlegg

Jeg har liten erfaring med å plassere (fibaro) brytere og dimmere inni veggbokser, men i forbindelse med tilbygg blir det mye av det. I den forbindelse lurer jeg på: Blir det så trangt at man egentlig burde hatt større veggbokser, eller går det helt greit med ordinær størrelse?

 

Jeg vurderer Elko BigBox (http://proff.elko.no/elko-bigbox/category626.html) for å få bedre plass inni boksene. De er en del dyrere, så jeg ønsker ikke å gjøre det om det egentlig ikke er noe stort poeng.

 

Hva mener dere her på forumet? Lurt eller overflødig med store veggbokser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si det med sikkerhet da jeg ikke har prøvd de der. Uansett, alternativt kan du gå for Qubino, de er mindre. Brukte disse selv, og det ble likevel rimelig trangt. Men jeg har noe eldre el-anlegg og relativt trange bokser.

 

Qubino og fibaro har vel forskjellige pluss og minus, etter at alt er oppå å går fungerer ihvertfall mine Qubino feilfritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.