Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Bad og 2-polet brudd igjen


Automo

Anbefalte innlegg

Finner en god del innlegg om temaet, men klarer ikke å bli helt sikker på følgende:

 

Jeg har tre 12V lys over speilet på badet, med integrert trafo og stikkontakt som en del av armaturen. Kan ikke finne et såkalt SELV symbol som er nevnt i flere tråder. Kan noen bekrefte om jeg kan bruke en vanlig Fibaro-dimmer bak en en-polet bryter for å styre dette lyset?

 

image.thumb.png.f038b4192adfb0b7064752d30e8c1dad.png

 

image.png.9117445a25d892a8f42c15348de90838.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikser elektrikkeren du har bestillt til å gjøre den faste installasjonen, lett, 2polt brudd og impuls er 0 problem å koster nesten det samme.

 

Monterte på fredag, fibaro switch på utelys med E27 sokkler... 2polt brudd og impuls

(Er elektriker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Monterte på fredag, fibaro switch på utelys med E27 sokkler... 2polt brudd og impuls

Altså en 2+1 bryter? Får man plass til det i en standard boks eller må man fore den ut da?
Problem nr 2 for deg er at du ikke kan sette den dimmeren foran stikkontakten.

Selv om den brukes som en switch (ren av/på)?
Skal jeg tippe at dette er pærer du selv kan bytte?

Stemmer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.