Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

anbefale system til en som ikke vil ha ny hobby


aarpi3

Anbefalte innlegg

Jeg fikk spørsmålet av en kollega om hvilket smart-system han burde gå for på hytta. 

Han skal styre noen gulvtermostater (el.) og utelys. Kanskje noen dimmere inne.

Et er en liten prat så ble det klart at han IKKE vil ha en ny hobby og er mest interessert i noe som er bare hakket over "ring hytta varm".

 

Jeg endte med å be han se på Elko sitt system siden han alt hadde kikket på termostatene fra dem.

Jeg har ikke testet Elko sitt system selv, og det finnes andre enkle systemer.

Burde jeg anbefalt noe annet? Fibaro, Futurehome, SmartThings eller kanskje Homey hadde vært enkle nok (men kraftigere)

 

Har noen noen erfaringer med noe som kan passe for de som bare nesten bare vil ha remote styring?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Futurehome ser jo ut som en fin "middelvei".

Google blir sikker bedre snart (har jeg hørt rykter om), men foreløpig tror jeg at jeg holder ham unna de.

Er det noen her som har testa Eva smarthus systemet?

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.