Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Bytte fra Id-lock til Yale doorman


Armas

Anbefalte innlegg

Er det grei skuring å bytte fra Id-lock 150 til Yale doorman?

 

Jeg monterte idlock 150 for 3 år siden, og husker ikke om jeg måtte gjøre modifiseringen på døren som kan innebære at en Yale ikke vil passe nå? Det er en standard ytterdør fra Nordan. 

 

Stemmer det at problemet med å koble Yale doorman til homeseer nå er løst? (z-wave med idlock var grunnen til at jeg valgte idlock første gang, man måtte vel ha verisure for å bruke yale med homeseer tidligere)

 

Grunnen til at jeg spør er at låsen er ødelagt, og butikken er tom for idlock, de tilbyr meg derfor å bytte til yale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armas skrev (1 time siden):

Er det grei skuring å bytte fra Id-lock 150 til Yale doorman?

 

Jeg monterte idlock 150 for 3 år siden, og husker ikke om jeg måtte gjøre modifiseringen på døren som kan innebære at en Yale ikke vil passe nå? Det er en standard ytterdør fra Nordan. 

 

Stemmer det at problemet med å koble Yale doorman til homeseer nå er løst? (z-wave med idlock var grunnen til at jeg valgte idlock første gang, man måtte vel ha verisure for å bruke yale med homeseer tidligere)

 

Grunnen til at jeg spør er at låsen er ødelagt, og butikken er tom for idlock, de tilbyr meg derfor å bytte til yale


Id lock 150 krever jo et ekstra hull i døren. Men antar en ny lås dekker over dette, men det er verd å sjekke ut.

Så har du jo også den helt nye ID lock 202.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell og Company, som håndterer reklamasjonen, har ikke denne inne. Kan virke som om de har, eller planlegger å kutte idlock fra sortimentet?

De tilbyr pengene tilbake eller bytte til yale (kanskje med mellomlegg?)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.