Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nye plugins


Steinis

Anbefalte innlegg

Ja, det gjør jeg også. Problemet med den taktikken er at man må følge så veldig godt med.

 

Jeg kunne ønske at de laget en RSS-feed med nyheter ifm. HomeSeer, som nye plugins, evt oppdaterte plugins, og i det minste oppdatering av selve HS3 og HST sine egne plugins. Gjerne også beta-versjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt rart hvor dårlig akkurat den biten er i HS. Regner med de tjener på at folk kjøper disse pluginene:P LItt bedre oppsett skulle ikke vært vanskelig å få til. 

 

De er vel generelt litt dårlig på å fortelle om nye ting eller endringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Steinis skrev:

De er vel generelt litt dårlig på å fortelle om nye ting eller endringer. 

Ja, man må som nevnt følge veldig med for få med seg nyheter. Jeg merker det faktisk irriterer meg at jeg får en ny HS-versjon klar når jeg HS3. Hvorfor i all verden kan jeg ikke få et hint om det? Det kunne jo ikke være verre enn å lage en egen twitter-konto for slike ting.

 

HST er et lite selskap og bruker i hovedsak tiden på utvikling og support (spesielt til proffe installatører, etc). Det er noe av det jeg liker med dem. Men det er noen ulemper med det, f.eks. dette med oppdateringer, som ikke blir prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.