Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Vibb-invitasjon


Anbefalte innlegg

thoralex skrev (1 minutt siden):

Hva får man i vibb-appen uten å betale ekstra?

Jeg har ikke betalt vipp+ for 39kr så alt er låst. Byttet fra tibber pga gjennomfaktura. Men appen på vibb ser bedre ut når den leser inkludert nettleien og strømstøtte som tibber ikke hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men viser den strømpris og forbruk i appen, eller bare fakturaene? Hvordan ser det ut?

Har Gudbrandsdal energi nå, men prisøkninger der gjør det fristene å bytte og da er vibb er aktuelt. Men siden pris- og forbruksstatistikken i HA ikke er helt god enda så vil jeg ha en brukbar app med statistikk også. Må jeg betale for appen er det billigere å bli hos GE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Merin24 said:

Hei, ser at det finnes ingen vibb tråder så legger ut dette:

 

Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen ️ Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen https://verving.vibb.no/id/7161df79-87c9-4237-8beb-c8187bdd40e5

image.png.6a4c34b23659b86a4bc54b5684be07a3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har også vibb+, om noen ønsker vervekode 😊

 

 

- kunne nok trolig klart meg med uten +, da alt av automasjoner som jeg før brukte tibber til, nå går via appen strømpriser i homey, som henter prisene fra nordpool. Finner pulse nyttig enda mtp effektledd automasjoner (ser nettselskapet la på nesten 700kr mnd på 10kw), og det går direkte utover strømstøtte totalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til slutt registrert meg med vervekoden, og legger ut min egen vervekode her. 

 

Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen ️ Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen 💸 https://verving.vibb.no/id/6ed90597-7963-432e-b790-555dcc62ff44

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibb er perfekt for oss som ikke trenger en app fra strømselskapet for å holde styr på strømpriser og forbruk. Da blir det 0 i påslag og 0 fastbeløp per måned garantert i 3 år.

 

Her er min vervekode om noen ønsker å bytte strømselskap:

 

Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen  Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen 💸https://verving.vibb.no/id/b8d5da7d-74f4-4abe-a1f7-83bea9d70662

Endret av OlavT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 04/03/2023 at 07:59, OlavT said:

Vibb er perfekt for oss som ikke trenger en app fra strømselskapet for å holde styr på strømpriser og forbruk. Da blir det 0 i påslag og 0 fastbeløp per måned garantert i 3 år.

 

Her er min vervekode om noen ønsker å bytte strømselskap:

 

Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen  Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen 💸

 

Takk for lenken, da har jeg brukt din invitasjon og gitt oss begge 300,-.

 

Hvis noen ønsker å bruke min lenke kommer den her. PS: Redigerer den bort når noen har brukt den.

 

Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen ️ Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen 💸 https://verving.vibb.no/id/5af4eec6-dc1a-4d42-b793-c30e35250194

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.