Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Vibb-invitasjoner


Anbefalte innlegg

Hei, med bakgrunn i Tibber-invitasjoner-tråden, så starter jeg en tilsvarende for Vibb-invitasjoner her.

 

Om du skal bli Vibb-kunde så får du (og jeg) 300 kr dersom du bruker denne linken ved registrering:

 

https://verving.vibb.no/id/a7fb3c8f-c19d-4201-88bd-eb355a2cc1ec              <= Vervelenke

 

Pengene trekkes fra strømregningen. Det står en stjerne om Vibb+, men det er ikke nevnt i vervevilkårene:

https://vibb.no/retningslinjer-og-vilkar-for-verving/

 

Jeg ble "tvunget" til å bytte strømleverandør nå, fordi avtalen jeg hadde hos Gudbrandsdalen Energi utløper, og nå skal de ha 39 kr/mnd og et påslag på 3 øre på spot.

Med Vibb er det 0 kr/mnd og 0 øre påslag (så lenge man ikke velger Vibb+). De har pr nå 36 mnd avtalegaranti.

 

 

Edit: Innser nå at linken min kanskje ikke fungerer før jeg har et aktivt abonnement, som er fra 2023-10-30.

Edit2: Det er bare å bruke linken, jeg har vært kunde nå i over en måned og det har sålangt fungert helt fint - betaler ikke for appen og har dermed 0 i påslag og 0 i månedsavgift.

 

Endret av mgartin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
1 hour ago, Byelektrikeren said:

Her er noe som lukter, 0,- i avgift pr. mnd. og 0,- i påslag på NordPool! - hvor henter de pengene sine? 

 

De ønsker å få kundene til å betale 39kr per mnd for appen. Jeg er kunde så lenge de har bra vilkår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst å dele navne dit med meg i en private melding?

Klarer ikke og komme meg gjennom anmeldelse på vanlig måte. Jeg måtte kontakte Vibbs på chatten til å bli kunde.

De spør nå om navne til den some har send meg videre til Vibb. Hvis du ønsker å tjenne 300 nok, kan du send meg full navne ditt, så jeg og du kan få rabatten?

 

Problemet er, jeg ikke får tekst meldingen med kode når jeg prøver å melde meg på.

 

 

IMG_20231024_135926.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.