Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Teksteditor "code" mode


Anbefalte innlegg

Nja var det men om jeg feks trykker "Svar på innlegget" så kommer dette opp med flott GUI i tekst editoren og man får ikke sett "koden". På diskusjon.no så er det en fin switch som lar deg hoppe fram og tilbake - merker jeg savner den her.

 

BBCode rød 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner faktisk også den innimellom. Hvis man skal kopiere et svar til et annet, eller fra en tab til en annen, så kan det hende at formateringen forsvinner. Hvis man kopierer koden, så gjør den ikke det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lilfire skrev:

Nja var det men om jeg feks trykker "Svar på innlegget" så kommer dette opp med flott GUI i tekst editoren og man får ikke sett "koden". På diskusjon.no så er det en fin switch som lar deg hoppe fram og tilbake - merker jeg savner den her.

 

BBCode rød 

 

Dessverre sluttet IP.Board å støtte vanlig BBCode i v4.x så det du ser her er en emulert BBCode til HTML og støtter ikke kildekode visning.

 

Knappen er fortsatt der for de som har tillatelse til å bruke den, men isteden for BBCode så er det HTML kildekoden man får se. Av sikkerhetsmessige grunner er det kun administrator gruppen som har tilgang til HTML mode. 

 

4 timer siden, Moskus skrev:

Jeg savner faktisk også den innimellom. Hvis man skal kopiere et svar til et annet, eller fra en tab til en annen, så kan det hende at formateringen forsvinner. Hvis man kopierer koden, så gjør den ikke det... ;)

 

Du som er admin kan bruke kildekode knappen til venstre. ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, iblis skrev:

 

Dessverre sluttet IP.Board å støtte vanlig BBCode i v4.x så det du ser her er en emulert BBCode til HTML og støtter ikke kildekode visning.

 

Knappen er fortsatt der for de som har tillatelse til å bruke den, men isteden for BBCode så er det HTML kildekoden man får se. Av sikkerhetsmessige grunner er det kun administrator gruppen som har tilgang til HTML mode. 

 

 

Det var da som bare.. :P 

 

Skjønner godt at det er deaktivert for den vanlige bruker.

 

Du skriver visning så må bare teste <b>BOLD</b>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.