Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Rekkefølge på action


Steinis

Anbefalte innlegg

Lurer litt på dette eventet her:

Skjermbilde 2016-06-10 kl. 15.17.37.png

 

Her blir alt lyset slått av etter 1 minutt og det var jo ikke tanken. Ville gjerne sette lys på når man kommer inn, så dimme taklyset etter 10 min, deretter vente 1 minutt til for å slå av alt sammen. 

 

Trodde eventer var bygd opp slik at den ikke gikk videre før det hadde gått 10 min. Må jeg sette den siste tiden til 11 minutter for at det skal virke?

 

Den går forresten opp til 33% etter de 10 minuttene har gått:P

Endret av Steinis
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bruker delay så kjøres alle umiddelbart og det lages 2 nye eventer under delayed device actions som kjøres etter 10 og ett minutt. Så du må sette den siste til 11 minutter.

 

Du kan forsåvidt bruke wait kommandoen for å få det slik du vil ha det. Trur jeg, har aldri brukt den.

Endret av GeneralVirus
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.