Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Selve forsiden er fortsatt under utvikling og det vil komme en del mer innhold der snart. 

 

De fremtidige planene for Hjemmeautomasjon.no er at forumsdelen bare vil bli en mindre del av siden og det vil legges større vekt på gode guider, artikler og nyheter innen hjemmeautomasjon.

 

Så til dere som kun er ute etter forums delen så er det bare å bokmerke denne delen av siden ?

 

EDIT: Og bruker du Tapatalk så vil du ikke merke noen forskjell overhode.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, iblis skrev:

De fremtidige planene for Hjemmeautomasjon.no er at forumsdelen bare vil bli en mindre del av siden

Uheldig formulering, Iblis. ;)

Forurmet vil ha like stor plass som før (det er jo superviktig!), men vi vil i tillegg gi plass til guider, artikler og nyheter innen hjemmeautomasjon.

 

Målet er jo at vi sammen her på siden skal bli størst og best på hjemmeautomasjon i Norge. :)

Og i verden, og universet! :D

 

... og så ser vi (iallfall noen av oss) at mange spørsmål går igjen. Min Facebook Messenger har ofte nye henvendelser om "hvor starter jeg", "hvordan kommer jeg i gang med Nnnn", og "hvordan fungerer Zzzz". Så istedenfor å svare hver enkelt på det, er målet å lage guider og artikler som dekker disse spørsmålene. Da blir det mer tid til annet, samt at andre får et fornuftig startsted.

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett.

 

Forumet vil ikke bli noe mindre i den forstand. Men for nye brukere som kommer så vil kanskje ikke hovedgrunnen for at de besøker oss være forumet, men artikler, guider og nyheter innen hjemmeautomasjon. Det var det jeg mente ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva dere tenker, men for oss som er her en par gang om dagen så er en forside med nyheter som kanskje oppdateres en par ganger i uken litt unødvendig. Hva med å la oss registrerte brukere velge om vi vil ha forumet eller nyhetene som forside? Det var spesielt irriterende på mobilsiden. Bruker ikke tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, GeneralVirus skrev:

Skjønner hva dere tenker, men for oss som er her en par gang om dagen så er en forside med nyheter som kanskje oppdateres en par ganger i uken litt unødvendig. Hva med å la oss registrerte brukere velge om vi vil ha forumet eller nyhetene som forside? Det var spesielt irriterende på mobilsiden. Bruker ikke tapatalk.

 

Som sagt, bokmerk http://www.hjemmeautomasjon.no/forums

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GeneralVirus skrev:

Hva med å la oss registrerte brukere velge om vi vil ha forumet eller nyhetene som forside?

Tja... kanskje vi kan undersøke om dette er mulig, @iblis? ;)

... for folk med over X poster eller noe slikt?

 

@GeneralVirus, vi er litt i hendene på hva som er mulig fra Invision, for vi er stort sett mer opptatt av smarthus enn forum-utvikling så vi programmerer lite (les: ingenting) selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Moskus skrev:

 

@GeneralVirus, vi er litt i hendene på hva som er mulig fra Invision, for vi er stort sett mer opptatt av smarthus enn forum-utvikling så vi programmerer lite (les: ingenting) selv.

 

Det meste av modifikasjoner er faktisk mulig da du kan forandre på alt av HTML/CSS/PHP/JAVA kode selv i Invision. Og noen av templatene som blir brukt her har jeg faktisk kodet selv ?

 

Men tilbake til topic: Jeg lover å ta en titt på muligheten for at en bruker kan velge startside selv, når jeg får tid derimot ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.