Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Kjøp av Homeseer


Richard Thue

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å kjøpe Homeseer Pro når denne kommer til halv pris. Såvidt jeg har klart å søke meg fram til, så skjer dette typisk 2 ganger i året. BlackFriday og en gang nå på våren.  Er det noen som vet når dette skjer på våren? Om det er knyttet til noe bestemt, eller om det er helt tilfeldig? Og hvor kort varer dette tilbudet?

Jeg så 25% før helga, og nå er det borte, så det tilbudet varte i hvert fall veldig kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, gjomle skrev:

Jeg kjøpte til 50% utenfor de vanlige tilbudsperiodene. Sendte en e-post til dem og spurte om jeg måtte vente helt til mai med å få 50% eller om de var villig til å gi meg en kode. Fikk det :).

Det funka det. Nå er lisens kjøpt, og jeg får bestille meg en UZB1 RFXtrx433 har jeg fra før.

 

Ikke hver dag en kan prute å få halv pris. ?

Endret av Richard Thue
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moskus skrev:

Hadde du spurt i februar er det ikke sikkert det hadde vært like enkelt.

 

Ikke i juni heller, da fikk jeg tilbud om 25%... prøvde meg på en spansk en og sa jeg hadde lest feil og trodde tilbudet gjaldt ut juni og at jeg oppdaget det første uka i juni, men det hjalp ikke... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. 

 

så tilbake på en gammel e-post fra 01.01.2016

 

"

Trying to recruit a friend to use HomeSeer over Domoticz.

Is there a chance to get a 50% discount code for him, instead of him waiting weeks\months before you guys make a new promo ? :)"

 

Fikk svar 3 dager etter med 50% coupon code :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.