Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Bedre måte å jobbe med devicer?


Tor-Erik

Anbefalte innlegg

Device administrasjonen i HS begynner å tære veldig på tålmodigheten min. Spesielt er det at den minste ting man gjør laster device listen på nytt og dytter deg til toppen igjen som virkelig gnager. Og alt noe så enkelt som å endre et navn må gjøres på en "edit" side, som også gjør at posisjonen i listen er glemt når du er ferdig.

 

Finnes det noe som gjør denne jobben mer behagelig?

 

Når noe såpass enkelt som å endre navn, rom og etasje på 3-4 enheter blir et slit, så er det noe feil med UXen (brukeropplevelsen).

 

Alternativt: kan man gjøre endringer på devicer via et eller annet API? Jeg begynner å bli såpass lei at jeg kunne vurdert å lage et admin verktøy selv, men da må jeg kunne snakke med HS på en eller annen måte.

 

Sent from my F5121 using Tapatalk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan endre rom/plassering på mange enheter på en gang med dropdown nederst på siden. 

 

Ellers et vel «trikset» og aldri vise alle enhetene, bare de man aktivt jobber med (og får plass til på en skjerm uten scroll). :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan endre rom/plassering på mange enheter på en gang med dropdown nederst på siden. 
 
Ellers et vel «trikset» og aldri vise alle enhetene, bare de man aktivt jobber med (og får plass til på en skjerm uten scroll). [emoji4] 


Ja, HS husker jo i det minste filter innstillingene, så det hjelper jo en del. [emoji846]


Sent from my iPad using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.