Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nest Hello(ring klokke) & Homeseer?


mr.rs4

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig spørsmålet? :) Jeg har en slik, og den fungerer fint den. Litt treg respons på appen etter at noen ringer på i forhold til Doorbird, men greit nok. Og ja, det finnes en plugin til HS, men pga Nest sitt litt begrensede API vil du ikke kunne få varsel i HS om at noen ringer på f.eks. Det får du derimot med Doorbird-plugin. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og Doorbird er bare helt fantastisk! :D

 

@mk1 black limited fikk meg til å kjøpe og selv om den enda ikke er blitt montert der den skal være (fordi veggen ikke finnes enda) angrer jeg ikke på den. Jeg har en Ring 1 som må varsle HomeSeer via IFTTT og det er til tider treigt (og APIen er dårlig). Men Doorbird er beskjedene instantane, den har godt bilde, lar seg integrere både i HomeSeer (plugin) og i intercom-systemet vårt (Asterisk/FreePBX), men har likevel en app for dem som vil ha det og lokal videostrøm lar seg integrere i Netcam Studio uten problemer. Man kan til og med sette den til "local only" hvis man ikke vil gå via 3. parts skytjenester.

 

Det er kanskje et av de mest vellykkede kjøpene jeg har gjort de siste årene. Fantastisk sak! :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 for Doorbird.

Hatt mitt Doorbird D101 montert og integrert i HomeSeer siden sommeren i fjor.
Aldri feilet med triggers i HS. Bevegelsessensoren, med tilhørende device i HS fungerer også overraskende bra. Bruker den til å dimme opp taklys over inngangsdør når noen nærmer seg døra:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.