Gå til innhold
  • Bli medlem
  • 0
tvoismo

Billigste måten å styre io motor fra Somfy?

Spørsmål

9 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0

Støttes out of the box også av RFXcom433, for de systemer som kan interface det. Og endel av de systemene kan også styres av Google etc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0
47 minutter siden, Truls skrev:

Støttes out of the box også av RFXcom433,

Nei, det gjelder kun RTS. IO kan ikke styres fra RFXtrx433.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Io har vel 2 forskjellige bokser. Connexoon og Tahoma. Connexoon er billigste og fungerer mot Google Home.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0
14 timer siden, Dreuf skrev:

Connexoon er billigste og fungerer mot Google Home.

... men fungerer den mot noe annet? Google Home i seg selv er jo bra, men er lite egnet til automasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Nå er jo ikke akkurat HomeKit viden kjent for sin glede til å dele. For å gjøres smart, må iallfall jeg ha bedre integrasjonsmuligheter. Men kjekt for dem som bruker HomeKit, da. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0
On 08/04/2020 at 08:34, Moskus said:

... men fungerer den mot noe annet? Google Home i seg selv er jo bra, men er lite egnet til automasjon.

I teorien fungerer den mot Somfy sitt eget API.. jeg sier i teorien for alt jeg finner når jeg sender request til APIet er Connexoon hubben.. ingen av Sunea Screen IO motorene.. Har sendt en support forespørsel, men ikke fått noe svar enda. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider