Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Tibber pulse software


stiansim

Spørsmål

Hei,

Jeg er newbie på Tibber Pulse, men alt er koblet opp og fungerer mot mobilen. Men hvor kan man hente ut og presentere trender på historikken? Er det ingen ferdigutviklet out of the box software laget som folk kan bruke?Jeg ser det ligger mye på developer siden,men da snakker vi programmering.

Er det Python det programmeres i? Finnes det Windows software man kan bruke? Synes det var veldig tynt med forklaring på produktet og hvordan man går videre. Kun beregnet for utviklere??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0
42 minutter siden, stiansim skrev:

Hei, det finnes ingen Freeware?

Jo. Se f.eks. Home Assistant.

... men du har merket "HomeSeer" som "Ditt system".

 

43 minutter siden, stiansim skrev:

Ser Homeseer koster 74$ for pi versjon og 187$ for windows versjon? ?

If you want the best... men seriøst: Jeg pleier å si at man betaler med tid eller penger; man velger selv hva man har mest av. Men dette er et forum for hjemmeautomasjon, og det er mest oss nerder som bryr oss, men jeg tror de absolutt aller fleste her har mer enn bare Pulse og et Tibber-abonnement

 

6 timer siden, stiansim skrev:

Er det ingen ferdigutviklet out of the box software laget som folk kan bruke?

Ikke som jeg vet om... men så har jeg aldri lett etter heller.

 

Jeg har skrevet et eget Windows (console) program som jeg bruker til debugging, men det har du nok egentlig ikke noen glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
8 timer siden, Moskus skrev:

Jeg pleier å si at man betaler med tid eller penger;


Det har skjedd mye med Home Assistant de siste månedene og de jobber fortsatt med å forbedre. Nå er det slik at du kan skrive automasjonen i naturlig språk og så er det bakenforliggende AI som prøver å tolke hva du vil. For egen del har jeg ennå ikke prøvd det og holder meg til yaml og python.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
6 timer siden, stigvi skrev:

Det har skjedd mye med Home Assistant de siste månedene og de jobber fortsatt med å forbedre.

Ja, heldigvis. Men for Home Assistant er veien ganske lang å gå. Men det gjør absolutt ingenting at det blir bedre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.